sjuk :(

2010-03-10, 00:03:24 / Kategori:
TJABBAA TJENA HALLÅÅ (:

idag har jag inte gjort så mycket, varit hos läkaren och så.
jag är sjuk och orkar knappt göra något :( buhu, så
jag kommer nog stanna hemma ifrån skolan imorgon också
för att jag mår inte så bra. men iallafall, det har inte hänt
så mycket annars jag saknar bara min älskling
ganska mycket! <3
snart får jag träffa honom , så det är tummen upp :D
jaja, vet inte vad jag ska säga jag hade en helt underbar
helg tillsammans med Dennis. vi satt vid datan, lyssna på musik,
hade mysigt, åt ute i lördags och sen var jag på min älsklings innebandy
match, som var väldigt dramatisk :oo
en flög in i målet, den andra in i väggen, den trejde fick en klubba skit hårt
i ansiktet så han börja blöda och den fjärde slog sig i huvudet och knät?
man bara, HAHAHA lyckat killar! ;)
sen gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt och prata ;d ♥

jag vill också tacka min syster Emelie Eriksson som alltid
finns där när man behöver prata om saker & ting,
jag älskar dig grymt mycket gumman,
ingen mig utan dig!
:* ♥/


( pussbild, från helgen med min pojkvän! )


/ kyss & smek, Jennifeer den bästa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?