helghelghelg! :d

2010-05-21, 14:52:44 / Kategori: Jennifer Jakobsen
HEJ KÄÄRA BLOGGLÄSAARE!? :DD

det var ett tag sen lilla jag skrev men ..
nu har vi äntligen fixat en ny header som min snälla
kompis Malin fixa till oss! jag är mycket tacksam för det,
tröttnade på att inte ha någon alls :) så den här header får
duga ett tag framåt iallafall!

jahaa, det har inte hänt så mycket annars på senaste tiden.
nu är det faktiskt inte så många dagar kvar till sommarlovet börjar,
och den här sommarn ska bli superduper :D
mycket vara ute i solen och massa andra roliga saker
men dom bäästa som finns :$ !
iallafall, nu är det äntligen helg igen och imorgon
kommer min kära älskling hem till mig o sover över.
för just nu är han på klassresa i åbo på något badhotell?
så han kommer hem imorgon ;o
längtar som tusan & saknar min pluttinutti sötsaak :(
kan ju inte smsa med honom heller, för det kostar skiit mycket
skicka ett litet sms till Finland .. :/
& idag blir det
3 HELT UNDERBARA MÅNDAER !
jag älskar min snygging mest! :D


MIN BARA MIN PUDDING! :DD :$ ♥

nu ska jag gå och döö typ, men hoppas
ni gillar våran blogg nu :D x'd höhö

/ kisses Jennifer ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?