I feel like losing control

2010-05-11, 23:09:42 / Kategori: Isabella Duran

Tjaa bloggen, det var et tagen sen kan man ju säga..
har ju hänt rätt så mkt så aa..

Men nu är jag hos mami iallafall :] Najs som faan. Har inte varit här på ett tag så det var väl på tiden"
 och jag ska ju flytta till mamma till sommaren så jag ska gå på gymnaise i S-tälje- stylist såklart :p

Idag kom jag typ vad fem o sen har jag suttit lite vid datan, en minidator :)) haha, sen har jag provat mammas spikmatta också. Ska ligga på den varje dag u till sön och så får man se hur bra den är och vad den hjälper emot.
Ska jogga ute lite imorgon oxå, typ i tjugo min eller mer..har ju ätit hodis som fan så måste komma i fit? haha äh nej kommer jag inte gör men jag måste få bättre konidtion!
+ att jag ska försöka få igång webcamen..som siter i datan men den är helt werdo :s

jaja, nu ska jag nog ta och sova för mina ögon håller på att slockna..!
Lyssnar just nu på Stero Love

puss


"You Love Lose Me, Forever? Yes, I think so"




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?