hejhopp:)

2010-11-18, 22:32:55 / Kategori: Jennifer Jakobsen
Jennifer is back , hähä ! ;)
i veckan har jag inte gjort så himla mycket, förutom
att varit med skumbananerna i två dagar och sen träffat pojken min.
plus att jag städade lite idag, så nu är rummet rent och
frääscht :>
imorgon är det fredag & det betyder att helgen är här då.
min älskling kommer hit, så det blir mysigt.
på lördag blir det att titta på innebandy match, ruuligt :)
och på söndag firar vi 9 månader tillsammans.
jahapp, kommer inte på något och skriva
just nu :o det står helt still i huvudet, hahah.
mitt öga.
Jennifer

Angelina <3

jag har gett dig en beautiful blogger award,

nu är det din tur att skriva 7 saker om dig själv och ge bort till 7 andra bloggar sedan! :)



2010-11-21, 16:14:58 URL: http://angelinapihl.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?