italano- americano

2010-11-14, 15:51:47 / Kategori: Isabella Duran
Ciao!

Mums vad gott! :') ti amo,

Har nyss ätit pasta med köttförsås som jag och mamma gjorde! verkligen supergott och en väldigt enkel maträtt:)
Idag är det söndag, usch ångest på det alltså..den värsta dagen, måndag imogorn och en hel vecka till att klara och orka med. Jag är ändå nöjd över mig själv att jag var i skolan hela förra veckan, skqa köra samma race på den kommande veckan oxå :) Sedan har jag oxå nåtogt och se fram emot..ganska bra om man gör så, liksom pushar sig själv :) På fredag får jag 500:- och jag hoppas även att jag får jobbpengarna sen oxå som jag igentligen skulle fått i september :/ men det har blivit en massa strul, och nu har jag tappat bort mitt bankomatkort+legetimationet -.-
D u k t i g t  liksom :(
På fredag åker jag hem till moster min och sen på lördagen blir det troligtvis bio med moster & mormor..så ja det ser jag faktiskt farm emot :) Hoppas bara att denna vecka inte blir så tuff...
uäaah..är mätt som en  jag vet inte vad haha :) Nej nu ska jag kolla på några paradise hotel program på tv6, sen ta en behövlig söndags dusch och sen slänga mig framför tv:en- Gossip girl- Bonde söker fru- Beck..en vanlig söndag helt enkelt!
Addio!
kramen! isabella :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?