knäppisarna (a)

2010-11-03, 01:34:22 / Kategori: Jennifer Jakobsen
hejhopp!

igår (tisdag) var jag med min knäppis angelina :)
vi gjorde väl inte så värst mycket. gick på stan och mest bussluffa typ ?
haha, ni kanske inte tror det men tyvääärr är det sant .
jag försökte hitta efter ett par nya vinterskor, för mina jag har nu är lixom blää och
vet redan vilka jag vill ha, men dom finns inte i min storlek elle rpå deras lager
och jag blir så jääävla sur på det :'(
aja, får väl leta vidare. ska kolla på skor senare idag med mammsen
sen blir det hem och packa väskan plus städa mitt rum lite :)
och senare åker man och sover hos min älskling som kommer hem
idaag :D hihi, massa mys & pusskalas ♥
på tordags kväll blir det nog skojj, men säger ingenting nu
det får ni veta sen (a) hihi .

förresten vill jag också säga att, jag älskar min angelina mest av allt ♥
tack för du finns & ställer alltid upp för dig snuttan!
hihi , vi föralltid :*




puss & godnatt




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?