Like a G6

2010-11-02, 16:03:07 / Kategori: Isabella Duran
Hejsan :)
Idag vakna jag vid tolv..fast hade vaknat innan när syster skulle till jobbet och pappa ringde två ggr. men jag tröck på *svara* båda gångerna har ringde, men det gick typ inte och säga nått :s wierdo.
Ifall nu sitter jag bänkad framför datan, såklart..har inte mycket till ett liv xD Ska träffa Elvira igen vid fem tiden och ah..sen ska jag möta denise, anna och sandra! Så det blir aids i kväll som jag sa igår :) kul kul ;D
Imorogn blire att träffa pappa+småsyskonen på stan, äta och sen gå på bio tror jag..hihi jag nog bli trevligt, hoppas jag :) så länge sen man träffa dom liskom!
ojaa sen på kvällen blir det back2charter med ee och ii :D massa annat folk ska dit oxå, så det blir nog najs...lite "fjortis" aktigt blire kanske xD men vafan?! orkar inte bry miig :)

Har klätt på mig och så, men ska väl sminka till mig lite granna ;p Diskat har jag gjort oxå ^^........bläää vad äckligt. Det värsta jag vet, men vad gör man inte för storesyrran?! ;* puss puss!

hold me tight,isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?