River flows in you

2010-11-21, 21:39:52 / Kategori: Isabella Duran
jag älskar inte nån människa fullt ut, eller ja det kanske jag gör utan att veta om det...men det känne är för att jag tror att jag hela tiden ska bli sviken eller för att det känns som att den inte bryr sig om mig ibland. vet inte alltid vart jag har vissa personer, men vet att det inte bara är nån som kommer och går..men detbror väl säkert på min egna osäkerhet och som sagt tilliten till människor. men det är inte så många som verkligen betyder nått. alla betyder på lite olika sätt, väldigt mycket för mig :)
jag hoppas dom vet vilka dom är, dom ligger mig närmast hjärtat helt klart.
älskar er så.
natti natti, sleep thight on a beautiful night, isabella :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?