smoking a lot of cigaretts..

2010-11-12, 16:59:19 / Kategori: Isabella Duran
but in side..

Idag håller många en systembolaget-kasse in sin hand. Det kan sluta på måna olika sätt, antingen är den en som köpt en box med vitt vin, en anna som köpt två flaskor och en volka flaska. Och ja den första ska på en tjejmiddag, den andra har köpt ut till två ungdommar...ah det är ju bara två exempel, men det är ju den där påsen. Det är fredag.

Min fredag blir som en såndär tråkig lördag, ja ni vet. Yes, but who should i blame?
 Jag sitter och äter lite godis, ja då menar jag några bitar..hade ju lovat(!) mig själv att inte äta. Meeen nej nu sitter jag här igen och äter ändå. hmm..vad tänker jag med, eller jag tror faktiskt att jag inte änns tänker!
  Fast det är ju inte speciellt intressant och veta nått om mitt godis ätande eller inte. Inte direkt så att nu frågar mig..eller änns pratar med mig. "Isabella vad ska du göra idag..?, Isabella ska du hänga med..?, Isabella vill du..?" nej, nej. Åter nej, ingen frågar mig..iofs har jag inte frågat nån något nu, just idag. men det känns som att jag alltid frågar. Så kanske alla känner? "meeen! nu får faktiskt hon fråga mig *bitchig röst* ;O"...typ så.
  Jag tänker inte för mycket, nån som tänker för mycket är isåfall en som frågar: "alltså jag har alltid undrat, hur gör dom med dem här? Tar de in dem här hela? *pekar* på räckerna i trappan.." hahaha så sjukt kul xD Skulle nog inte komma på något sånt själv..känns inte som att jag är tillräckligt smart?!
 Ifall tillbaka, min fredag ska bestå av att titta på paradise hotel avsnitt på datorn, äta oliver, titta på filmen "En kärlekshistoria"(typ den bästa filmen, nääästan), lääsa och sen sova. Jajemen så tror jag att det får bli.

PS. vill se harry potter på b i o !  : D  DS.

Mitt superintreesanta inlägg, men jag behövde skriva av mig, helt klart.


Jag blir så dum av dig, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?