min helg ;)

2010-11-29, 13:55:07 / Kategori: Jennifer Jakobsen
HALLOJ !

nu har vi failat ingen med bloggen, höhö inte bra det asså! :(
vi måste verkligen ta och skärpa oss jag & Isabella.
men ska försöka fixa en ny header, för det är dags .
har ledsnat på den vi har.. det ordnar sig, ska fråga någon snäll
människa om någon kan hjälpa oss för jag kan inte göra sånt :o HAHA

ska iallafall berätta om min helg , ni kanske är
lite nyfikna ?;) men säger bara att det har både varit upp & ner i helgen
samt massa skratt o gråt .. allt är löst nu så ingen behöver fråga :)

FREDAG - idag sov jag ganska länge, sen kom min filur Angelina hit
till tälje, vi träffade Isabella & gjorde väl inte så mycket.
jag mådde inte så bra den här dagen, men vi tog det mest bara lugnt
med skratt & tårar på dagen / eftermiddagen.
sen åkte jag och filuren Angelina till wasahallen för att träffa min killkompis. hah
vi gjorde inte speciellt mycket, hämta min kusin & gick ut på promenad i det
kalla vädret på kvällen. :) mys!

LÖRDAG - dagen börja med att jag vakna ganska tidigt smsade skumbananerna
och fråga om vi skulle göra något och så blev det (:
vi visste inte vad vi skulle göra idag på dagen så det vart rätt chill
hemma hos kussen min.
sen på kvällen drog vi till scaniariken & träffa några och
det var ganska roligt. och på kvällen träffade jag
min älskling lite snabbt som jag saknat massor ♥
senare på kvällen drog vi hem till mig hämta kläder gick
upp till Isabella och jag sov över där, & det var mys plus att
jag fick lösnaglar fixat också så nu är man extra fin ;) hihi
tack för dagen den var awesome!

SÖNDAG - igår .. huum, ja jag vakna jäävligt tidigt o var helt trött
i hela kroppen & ögonen. det var även första advent. hah senare runt halv tolv drog jag
träffa Dennis min älskling & Pontus (: vi drog till wasahallen och kollade
på massa innebandy matcher, inte kanske så roligt men hade trevligt sällskap!
efter det drog vi hem till mig, åt hamburgare, gott :D
o runt kvällen mötte vi upp en annan kompis och drog till wasa igen för ännu
en sista match, haha trevligt så sammalagt kolla man på tre matcher den här dagen, underbart!
runt tio tog jag bussen hem och somna nästan direkt.

sådär, min helg har hänt en massa olik saker men
ändå ganska lugnt. det var varit mysigt & roligt så
det är positivt :>
ska dra och fixa mig nu, för att träffa polare senare!
& på onsdag ska jag klippa mig, wiiihoo. haha vi hörs



PUSS

Malin

sv; aww tack jennifer :D<3



2010-12-10, 14:48:35 URL: http://maliiinfalk.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?