Falla vackert

2010-10-20, 19:25:25 / Kategori: Isabella Duran
Falla vackert var en  ganska bra film! :) Såg på den i söndags!
Den handlar om att tjejen Ninni 16år, som är väldigt "mogen för sin ålder" gör mycket i hemmet..bara sina små syskon och hon vill aldrig bli kär. Ninni ville dö oskuld..men så flyttar killen ifrån Colombia in i den röda stugan vid deras hus. Ninni blir kär och föräldrarna planerar något olagligt..är det verkligen värt att offra sig själv för något?
Slutet var isf kanske inte dte bästa men men :)
Jag rekomenderar den här filmen, annorlunda film! :)
Skoldagen va fett ovärd idag...hade bara en lektion, hår! o sen skolfoto. BLÄ! 
Nu har man suttit och myst med kussenm, med ljus och allt! sen har jag målat naglarna oxå :D Pallar igentligen inte skolan imorgon men kan inte bara ge upp..im strong och jag måååste gå. Älskar dig kusinen min!

isabella♥jennifer
//isabella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?