Helgen!

2010-10-10, 22:14:48 / Kategori: Isabella Duran
6074 dagar

eller

145773 timmar

eller

8746398 minuter

eller

524783902 sekunder


hehe,  :))

Denna helg åkte jag till Sofia i fredags direkt efter skolan, vi åkte sedan hem till hennes gamml klasskompis Elin och chillade. Där var även deras vän Paulina, sen kom oxå Rickard, Henke och Marcus. Rolig kväll/natt och jag badade i utomhu bubbelbad för första gången! =)
Igår käkade jag och sossen kebab haha :D och sen kom nicole, linnes, anna, ida dit och sen oxå oscar o adam =) Vi tittade på film och spelade rapakalja...känner nog dom flesta igen! men kuul vare..fats jag va sämst x)

nähe nu ska jag gå o sussa för imogron gäller det att vakna upp tidigt och gå tll skolan! faast ska på ett möte först så missar två lektioner ibörjan.. va synd! ^^,
Godnatt!

"beacause i got high"
isabella.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?