lov lov lov ((:

2010-10-31, 13:49:21 / Kategori: Jennifer Jakobsen
hallloj bebisar!

hoppas att ni haft en bra halloween
med massor av skoj och
ni kanske klädde ut er? som till vadå t.ex ?! :D själv gjorde
jag inte så mycket.
jag var med min pojkvän och hade mys framför tvn och
lite smått med godis hihi :* i love you dennis!

det är en sak jag ska säga..
som alla vet, är det höstlov nu den här veckan och som
ni kanske märker har varken jag eller Isabella uppdaterat något på
ett litet tag!
jag tänkte bara säga att det kommer vara dåligt med att faktiskt
uppdatera den här veckan, för man åker fram och tillbaka &
sen kanske någon av oss inte är hemma någon dag (:
som jag vet nu är Isabella inte
hemma, utan hon kommer nog på onsdag!
men jag ska försöka så mycket som möjligt, om jag har lust
och är på humör såklar, haha ! :))

hoppas ni får en bra söndag idag iallafall
& jag lovar att skriva ett inlägg lite senare ikväll :>



pusspuss

Jennifer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?