rubrik ? :o

2010-10-02, 19:23:36 / Kategori: Jennifer Jakobsen
hejsan kära sötnosar! ♥

det är alltid lika jobbigt med rubrik, haha man kommer typ inte på
något ..
men iallafall lördag idag, ganska skönt.
jag och min älskling vakna runt klockan elva och låg i sängen
helt döda till ungefär klockan tolv, då vi gick upp åt lite frukost sen
hoppa vi in i duschen :) annars har det inte hänt så mycket, vi är hemma
själva idag till kvällen då dennis pappa kommer hem ifrån någon mässa
i stockholm.
jag & älsklingen åt nyss pannkakor till middag, mums det var jätte gott och
blev propp mätt :o just nu sitter jag i soffan framför datan och han spelar playstation 3, höhö.
det som är näst på listan är bakning! jag ska baka jennifer's goda kanelbullar :D
mycket gott ..
juste i onsdags, tror jag det var va jag med
min kära sötnos angelina! hon har jag saknat mycket kan
jag säga. men vi gick på stan och snacka en massa skit :))
sen gick vi till maren satt där o tog det bara lugnt medans solen gick
ner, massa mys! ja iallafall vi tog en massa bilder som jag kommer slänga upp här snart.
nu ska jag gå! pusspåer ♥
Jennifer  :>



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?