SKUM SKUM ... skuuumbananerna!

2010-10-28, 00:37:24 / Kategori: Jennifer Jakobsen
holaa !
yes, jennifer is here :DD
jag har inte skrivit något på några dagar nu såg jag, ojdå
dumma mig! haha
men dom senaste dagarna har jag varit med
skumbananerna Isabella & Angelina :)) vi har flummat runt överallt,
och haft jävligt roligt med massa skratt .
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik, det blir nog att lägga sig snart
och dejta kudden tror jag ;)
målade nyss naglarna röda, ojoj porrigt! HAHA skoja ..
Men imorgon blir det att vara med skumbananerna igen,
och då drar vi till skärholmen & shoppar loss och har massa kuul !
tar med kameran, så ni vet (:
skönt snart är det helg och då på fredag kommer
min bästa älskling hit och sover över, myyys!
sen blir det väl bara och chilla, för det är ju lov hela
vecka 44 . så får väl se vad man gör då :)
pusshej



jennifer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?