Turn the lights on

2010-10-11, 18:01:55 / Kategori: Isabella Duran
Hallå där käkar du blåbär?! :o he heh :D

Först idag var jag på ett möte kl halv tio, sen skolan o vi hade tydligen håltimme. yes - så mina vänner satt på donken så ja käkade där. gott!
Sen hade vi hårgrejs o då gorde vi en uppsättning/frisyr..det var ganska svårt o jag blev icke klar :( bajs. Sen hade vi hudlektion och jag gjorde typ ingenting. Fick veta lite om min hud,genom  med att Ann tittade med en lupplampa och hon sa att jag hade normalhud- men i framtiden skulle jag få torrhud..och det gäller att jag måste smörja mig mycket och skaffa fetare o fetare produkter desto äldre jag blir..sen så hade jag ett sprukcet blodkärl vid kinderna och mycket tunn hud där, så där måste jag smöja exra mycket :) sen så hade jag "inga" porer!
Bra hud alltså :)

Nu sitter jag och lyssnar på lite music, nån får gärna rekomendera nån låt!  :D och vi har nys ätit mat här hemma, det blev linssoppa med knäckbröd, riskakor o skorpor! Mycket gott!  bye!





you're the perfekt lullaby, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?