tuuursdaag :))

2010-10-28, 21:45:48 / Kategori: Jennifer Jakobsen
halloooo!

vakna ungefär klockan elva idag, fixade mig och vänta på
att Angelina skulle komma.
när hon kom gick vi och köpte en varsin energi dricka och drog
sedan till bussen för och möta kusiliniii Isabella på stationen
& dra till skärholmen !
vi kom dit och började direkt kolla runt i massor av affärer, kul !
jag hittade ingenting, hhöhö som vanligt. men skumbananerna hittade några
saker iallafall :DD bra det .
sen åkte vi hem och då följde jag med mamma på stan,
så fick två örhängen av henne :D tack bästa mamma, älskar dom
& dig såklart! <3 hiihih .
annars har det faktiskt inte hänt så mycket, kom hem
gjorde något och äta och nu sitter jag här.
har skit ont i nacken idag igen, orkar inte :(
imorgon är det fredag, sköönt !
då kommer min älskling hit och vi ska mysa sönder,
för han åker iväg på söndag, hööh men klarar mig :)) <3

bild från idag :


puss
Jennifer



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?