MIN DAAG! :>

2010-10-18, 22:52:14 / Kategori: Jennifer Jakobsen
HALLOOO ! :d

dagen började med att jag inte ville kliva upp ur sängen och
Dennis tjata på mig då :o upss, haha!
sen blev det att åka tåget hem och sen säga hejdå till min älskling, som jag
redan saknar :( buhuu.
men sen kom Isabelle min sötaste sötsak som jag saknar massor!
fick låna hennes systemis som vi kallar den, mycket tack för det :D
Annars senare idag så somna jag på soffan i några timmar när jag kom hem,
sen åkte jag och träffade min Angelina! vi åt pizza, snacka om allt möjligt, fota
lite, spelade guitar hero och hade anmält roligt med mycket skratt!
ja, det var min dag o nu sitter jag här dricker lite läsk och ska snart
stänga av datan och glutta lite på tv..
puss



peace jennifer ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?