Hold me

2010-10-20, 19:26:57 / Kategori: Isabella Duran
Söndag idag då..sämsta dagen eftersom att det är skola imorgon :/ men men bara en vecka kvar sen höstlov! skönt ska det bli! :D
På torsdag måste jag nog åka till skärholmes centrum o kolla efter jacka..ska fråga om jennifer och angelina hänger på :) Annars ska jag inte göra nått speciellt i veckan.
På fredag blir det att åka hem till denise/sofia..vet inte riktigt hure blir, sen på söndag blire nog att ¨vara hemma hos syrran tills på onsdag/torsdag. OM jag får dvs.. för på onsdagen ska jag på back2charter med elvira & emma! :)
Sen hem hit igen och hitta på nått kul med jennifer typ! :) så ja jag hoppas att lovet blir bra.
nu ska jag hjläpa min kära mor med maten tror ja haha :)
puss, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?