A millons miles away..

2010-09-30, 15:08:20 / Kategori: Isabella Duran
Omg..jag är halvt död! Och blev skitarg idag så att jag tillochmed började gråta..usch så onödigt. Varför jag var så arg var för att vi hade preciiis missat den sista bussen och så blir jag irreterad på läraren/na. Då så hade hon sagt, min mentor att vi skulle gå till en lång bit till en annan busshållsplats(alltså till en del i södertälje) om vi missade bussen. Vi pallade ju inte det och så har Emelie hjärtfel oxå så att hon kunde inte gå mera..hon hade redan övernsträngt sig. Ifall när vi går till baka till dom så svär jag ganska mkt för jag avr så jävla arg. Lärarna säger att vi får vänta i två och en halvtimme och då blir jag ännu argare o så blir en arg för att jag svär och säger att jag inte får åka emd henne i bilen. ja ba okej fine..jag går hem då och så börjar jag gå och sen så kommer hon effter o blabla..jag tog väl i lite då säger hon..och ja ba ja men förlåt men jag svär när jag är sur liksom..
Men aja sen åkte vi med henne o två till kärringar åkte med i bilen -.- 
Det gjorde inte min dag bättre när hon höll på liksom.. Meen nu är ju jag hemma, thanks good!!!!!!!!!

Min syster kommer hit idag oxå satt det blir väl naajs och sen ska jag nog äta mat hos Jennifer! :)

Vi höres, take care. Isabella




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?