Äntligen!

2010-09-17, 15:52:19 / Kategori: Isabella Duran
yees äntligen, helg!

Dagen jag väntat på hela veckan haha :) Åt pasta med pesto direkt när jag kom hem för var så satans hungrig! mm vad gott det var, precis som vanligt :D Och nu ska jag äta igen..en stekt korv o lite pommes..så att jag inte blir superhungrig :) Ska på innebandymatch vid sex med kusin Jennifer hehe :) Tjoho innebandy (y)

Här kommer en bild som jag tog idag..typ nyss! Och jag ska ju beställa linser på måndag, får ju pengar då såå...det blir super! Tänkte köpa "Aqua" färgade lvecko/måndags linser faktiskt och linsvätska o så. Så ja dte blir första gången jag provar det men det går nog bra inte så konstigt och tvätt anått liksom! ;)

Men men nu kallar maten!

kisses. isabella


usch tycker inte att det blir fint när glasögonen är i vägen..och ja sen trivs jag inte änns i glösögon så ska bli skitskönt att inte andvända dom! :D På andra bilden är det mitt porstset ifrån skolan :D kostar 3000:- omg..men vi betalar 1 500.-. Inte sådär  jätteblilligt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?