Bee cool stay in school (y)

2010-09-29, 14:59:44 / Kategori: Isabella Duran
Hemma ifrån skolan nu! Slutade fem i två :) Idag så fortsatte vi att locka hår på dockor- åh vill ha en sån så att jag kan öva! haha :o Meen jag hann inte färdigt, va har liksom typ en timme o tio min(då måste vi städa) så vi har inte alls lång tid på oss..väldigt synd :( Sen så hade vi matte på morgonen och sista va esteiskt verksamhet- "bild" o jaa läraren är lite småtråkig och så ären typ två timmar lång..om inte mer! helt knäppt :s

Och alldeles strax ska jag ut o fota, sen ner till stationen o ladda på kortet och sen kanske vara med jennifer. Såå kommer väl läga in några coola höstbilder senare då, håll utskik! :D

Hej så länge,
Isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?