Gotta let it go

2010-09-27, 11:06:48 / Kategori: Isabella Duran
Hejsan! Yes, jag blev hemma idag..dåligt jag vet! Men jag vaknade halv nio då vi börjar o så jag pallade verkligen inte gå.. :/ Men jag ska gå imorgon, onsdag o torsdag men då har vi frislufsdag så de är rätt nice =) Sen har vi ledigt på fredag!!!!!

Helgen har verkligen varit trevlig men jobbig. Superkul o träffa människor som betyder mycket för mig! Det ska ni verkligen veta, och dom som betyder nåtgot..hoppas jag att dom vet det! ♥
Men nästa gång äre nån som får komma till mig :')

Nu ska jag iaf försöka att "lägga" allt bakom mig, försöka att acceptera saker o ting..det kommer bli svårt. But that's life! riiight? Och jag ska försöka att göra många roliga saker och inte bara"slösa" bort min tid, eller ångra saker och sitta o älta liksom =) För nu måste jag faktiskt ta tag i mitt liv..skolan är inte så jobbig och jag ska bara göra det nödvändigaste o inte pressa mig för mkt...bara att jag går till skolan och får G i alla ämnen så kommer jag vara jätte stolt över mig själv! Kan ju inte bara ge upp nu! nej nej.

Idag ska jag iaf läsa mkt, titta på tv eller film? o göra Svenska läxan så att jag slipper det sen på fredag! =)

Everybody's chancing,
Pussen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?