I can't explain

2010-09-03, 21:02:28 / Kategori: Isabella Duran
tjohejsan!

Sitter här framför datorn och gör typ ingenting.. he he
Idag var det fyra år sen farfar dog, hoppas du har det bra där uppe i himmlen :* Te amo mucho tata.

I skolan idag så vare chill, hade 3 lektioner: matte, idrott och sen svenska. Och så lånade vi böcker ifrån skolbiblikoteket idag och jag valde självklart "Så länge vi båda andas" fjärde Twilight-boken! :D yes yes så nu äre bara och hyra Eclipse nån gång när filmen nu kommer ut på dvd..:) Har sju veckor på mig så det är ju chill..!
En bild på min tatu(?) som jag gjorde i Turkiet och har haft den i en månad den 13:e ;D (SAKNAR!, HATAR SVERIGE :()
 Inte bästa bilden, typ en dag efter att jag gjort den så det var svullet!


Nästa vecka blir Upptala!

you're gone ,isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?