I got I secret

2010-09-08, 19:56:19 / Kategori: Isabella Duran
BOK TVÅ

Jacob


Hejsanhoppsan :) Idag slutade jag tidigt (igen) klockan tio i elva så hade bara matte och "hårlektion" xd Jävligt skönt iallafall! :)  Nån som såg på idol igår då? DEt gjorde jag iaf och det ska jag göra strax oxå. Just nu läser jag och lyssnar på musik..haha det låter kanske lite konstigt men jag kan faktiskt koncentera mig och desutom så hör man ju inga andra.. bra va?;) Idag blir det iaf å lägfga sig tidigt fast jag bara farit hemma och släppat! Sen har jag oxå kollat på en film :) Top Gun, konstigt att jag inte sätt den förut faktiskt och den va lite sorlig :'( Och igår såg jag på The woodsman, asbra! oxå sorlig :/ Nuuu lockar soffan..!

"Och ändå, sanningen att säga, har förnuft och kärlek nu ör tiden icke stort umgänge med varandra."

William Shakespeare
En midsommarnattsdröm
Akt III, scen 1

here we go, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?