I wish i could

2010-09-28, 16:18:33 / Kategori: Isabella Duran

Hallå i stugan! :))

Hemma fårn skolan nu..eller ah för en liten stund sen och nu sitter jag och äter lite chips & dricker cappuchino! Har ätit två knäckebröd oxå haha, så inte god mat i skolan ju ;/ Sitter oxå och kollar i en "film på bio" tidning =) Det är tre filmer som jag vill se +kaanske Eclipse med Anna.. Men iaf det är Tusen gånger starkare (som vi skulle sätt på i Fredags! O  min biljett hann jag inte avända för den gick ut den dagen -.- Drygt som fan, för annars hade jag ju bara kunnat sett den på sön eller i veckan!) Hämden med Mikael Persbrant och så Himlen är oskyldigt blå! Med  snyggingen Bill Skarsgård :D
Såå gå in och se på sf.se vettja.

Men nu ska jag väl göra nått see yaa!



It hurts, you are out my life. Isabella




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?