It's that a smile in your face?

2010-09-06, 21:57:00 / Kategori: Isabella Duran
heey :) Snart är det sovdags...så att man orkar stiga upp imorgon -.-

Idag har det varit en lång dag, sluta vid halv fyra. På hårdelen idag skulle vi fixa varandras hår men jag hann bara fixa Mirelas, lockade hela hennes hår. Det blev faktsikt fint och jag blev nöjd! :) Sen så vare bara andra gången jag lockade nån annans hår änn mitt eget :) Sen hoppa jag av i stan och köte lite greje till skolan, sen hem och gjorde läxan som jag skulle lämna in idag(fy isabella!)..sen ner på stan och träffa kussen :) hem igen och fixa klart det sista på läxan(hårläxa) o sen duscha. O ja nu sitter jag ju här och skriver, hehe men som sagt alldeles straax blire sängen! :) Hoppas alla haft en bra dag!
Imorgon blire en till jobbig dag...slutar fyra!! usch inte kul :( Men men...så äre!
Sovgott!


"godnatt stumpan ;) <33", isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?