Jag föddes fel år, det suger att man är liten!

2010-09-17, 16:22:56 / Kategori: Isabella Duran
GLÖMTBORT ATT PUPLICERA. EHE

Juuuste har ju inte skrivit om min helg x') Blir mycket jag skriver idag :D
Men som sagt så var jag i Uppsala o så åkte jag om mamma tåg till Älvsjö och sen åkte vi bil med moster och mormor. Hemma hos Denise var hennes barndomskompis Karoline där o så stack vi alla till donken och jag tog en cheesburgare bara :) Och sen följde Karro med dom hem o så stack jag och Denise till stan. I stan mötte vi Nicole och Ida efter ett tag. Sen mötte vi Linnea och Maria och vi alla åt sallad vid ån! =) Sen visste vi inte vad vi skulle göra..vi gick runt en massa o det var lite drygt men sen kolla vi på lite olika danser, var ju ändå liksom "kulturnatten" :) hahha men sen så träffa vi lite sunnersta pöjkar o så o sen drog jag och Denise ham till henne! Nilla kom och jag sa att jag ville hitta på nått och då blev vi bjudna på en lokalfest i Gamala uppsala..
Inte den roligaste men det var chill :) sen skulle Nada ta bussen hem vid två så vi drog tillbaka till stan, till Burger King men skrev till alla att vi skulle till Max ahah vet inte varför xD inte så ofta man går på BK liksom xd men iaf och Densie och dom ville igentligen "smuggla" in med mig på krogen men...jag är ju bara 16 och ett halvt. Suger som fan! Men sen  drog vi hem och hann hälsa snabbt på Leila, Lina, Bella, frida och vad han nu hette typ johan..
men jag var inte så nykter och jag var verkligen suuuuper trött och ville bara hem o sova och Nilla va nykter så hon tyckte inte det var så kul.
Men det blev iallafall en hel okej kväll med några som jag gillar :D

Nu ska jag sova, puss! *snark*




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?