love drug..

2010-09-01, 15:38:41 / Kategori: Isabella Duran
tjaaaaaaaa. :)
I måndags och igår så slutade jga vir fyra tiden och sen igår så drog jag direkt till sthlm och inventerade på Hemköp..så typ kanske 200 spänn. Sen ska jag se när jag får börja helgjobba, snarast :) Idag så slutade vi två så det var jävligt skönt för är jävligt trött..känns som att jag inte sovit tyyp. La mig ju  halv ett och sen så somnar man ju inte på en gång, inte jag iaf -.-

Idag fick vi blåsa hår..ja det låter ju lätt men närman ska göra det på ett speciellt sett och profitionellt så är det faktiskt assvårt :o Men det var rätt kul faktiskt så vi ska fortsätta med nästa vecka också och sen ska vi lära oss locka eller nått :) Och i måndags fick vi göra egna ansiktsmasker ;) Haha..vacker syn..
Yes det är lite av dagarna som gått och dom jobbigaste hehe :)

En liten bild ifrån Turkiet!brun som satan :D


Kärleken väntar, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?