one of the kind

2010-09-09, 22:21:19 / Kategori: Isabella Duran
De finns låtar som gör mig glad. Underbart?

Bumpy Ride, DJ Got Us Fallin In Love, Amazing & Dub- I- Dub

Och de finns låtar som är bra. Underbart?

Lovekilller, Morena, I Like It. Find Your love, Commander, Dynamite & Love The Way You Lie 

yeees it's so fucking good all of them.




Idag var skolan rätt najs men ah jobbigt som vanligt...imorgon blir det ingen skol :/ Känner mig inte riktigt bra och då är det väl ändå inte bra, sjukligt trött oxå o bli förkyld(känner på mig att jag kommer bli det) och desutom får jag ju inte in något i huvuet. Det blir bäst så. 
Men ska plugga lite här hemma och ta hand om mig själv och baaaaaara läsa o se på film!

Men nej nu ska jag läsa och sen sova..behöver verkligen sömn..!
Sov gott alla där ute i den stora världen. ♥

You ar not easy to find, isabella.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?