Sååå jävla mycket politik!

2010-09-14, 19:01:05 / Kategori: Isabella Duran

Min dag har varit ganska så bra idag! :) Tisdag redan..ja dagarna går rätt snabbt..nästan läskigt snabbt faktiskt. Iallafall  så hade vi lång dag men skippade sista lektione! usch vad dåligt jag skäms men va så grymt trött o det va bara matte o ska ta hem boken imorgon eller på torsdag och jobba lite i den! :)
Men iallafall vi var på stan på en liten del av samhällslektionen och så skulle vi fråga lite i valstugorna. Min grupp.. ja, Linda, Sara och  Mirela och sen skulle vi fråga om vad partiet tycker om skolan, vården och omsorgen. Och ja det var kul att lyssna medans Mirela disskuterade med en nationaldemokrat! hahah..ah han var kanske lite rasistik men hallå vem fan är inte det ibland? alla har varit det det slåra jag fan vad om! Såklart höll jag inte med om allt han sa men vissa grejer till en viss del men så som ha sa det så uppfattade jag och nog de andra oxå att han bara tyckte illa om de kriminella invandrarna..
Jag är liksom halv chilenare och Mirela halv bosnisk o halv serb(tror ja det va..) men vi känner oss som svenskar liksom :) Han själv va finne oxå hahah!

Men men...jag tyckte dte var kul och tycker att det kan vara kul med både politik & religons snack! Fats jag inte kan så mycket om det!

yeees det var min dag och sen klockan åtta blir det att titta på Idol för min del och nu Vem vet mest på tvåan+cappuchino! :) Hur många är det som tittar igentligen haha x) nån?


i wanna fly away..far away, isabella.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?