Short day

2010-09-23, 15:06:15 / Kategori: Isabella Duran
Kuckileku! :) Today i also weard shorts in school, and pople looked at me...it was mabye because my thigts were broken on a few palces.. ;) sååå jevla bra på engelska? hehe, idag så slutade jag tio i elva! Så jävla najs så de inte är sant.
yeees så när jag kome hem så satte jag bara på en film och åt nudelsoppa till lunch & dte var jävligt gott haha! Har faksiskt inte ätit det på typ ett halvår >< Det var jag som smörde för pappa hela tiden..och han ba jaja okej då!   hahah :D i miss that.. :(

Förresten så glömde jag att berätta att vi fick locka igår :D Dockor alltså o ja det var lite svårt att göra de rätta teknikerna men det gick bra..fats han inte klart men gör det nog nästa vecka hoppas jag!
Nu ska jag iaf bara läsa en text i engelska boken o sen skriva lite "annteckningar" till boken :) brb!

sometimes are word not enough to explaine things, isabella.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?