trött, död & anmält bara blää :(

2010-09-20, 15:36:24 / Kategori: Jennifer Jakobsen
TJEENA MORS ! (:

länge sen jag skrev ..  och det vet jag förlåt sötnosar !
men har faktiskt glömt bort bloggen totalt och nog inte
haft någon ork att uppdatera . men inte min
kusin har inte glömt den om man säger så (a) hah ,
ska försöka skärpa mig :$

just nu gör jag ingenting , jag är trött , har huvudvärk och känner mig bara bläää :(
jag tänker väldigt mycket på saker om jag fortfarande ska jobba
kvar på ICA MAXI eller om jag ska börja plugga för att jag är
så trött på och jobba , min kropp pallar inte snart , har fått blåmärken
överallt men ändå tycker jag att det är kul för alla är så snälla och roliga där .
även så är det tråkigt, för man känner sig så ensam, iallafall jag :(( sen är jag så skoltrött ,
har en hel del och tänka på .. får se hur jag gör i slut ändan !
jaja , finns nog inte så mycket jag kommer på och skriva nu
men det dyker väl upp något snart igen :*

haha, ha en bra dag sötnosar .



/ puss , JENNIFER

Anonym

Hei! :-)

superfin blogg!

lust att följa varan på bloglovin ?

Kolla gärna min och lämna en komentar!

/ kram wilma



2010-09-20, 16:03:42 URL: http://wilmalouise.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?