we can make it all right

2010-09-22, 15:12:30 / Kategori: Isabella Duran
Tjolahopp! :))

Dagen i skolan har varit rätt okej o slutade vid fem i två så dte var riktigt skönt! En annan sak är att jag har tappat bort mitt svenska skrivhäfte!! :( och hade skrivt kludden till mina två insändare..inte kul! Aldrig att jag skriver om..och sen måste jag skriva lite "anneckningar" till boken, allt tills på fredag. Great :]
Men men ska leta som en galning här hemma..för den finns ju inte i skolan ><
Just nu sitter jag och spelar some music och dricker macciato...vette fan hure stavas x) o sen riskarkor!

Idag så kommer mammas tjejkompisar hit o äter och så ska dom typ sy hahah så ja jag är med på ett hörn! ;D

yee, peace people! ;)

isabella



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?