överskattade

2011-01-22, 18:14:13 / Kategori: Isabella Duran
Vänner är överskattade, för oftast tar det ett tag tills man vet vilka änns riktiga vänner är. Vänner är sånna som hjälper än när man mår piss, lyssnar, kritiserar- alla behöver få höra kritik!, glädjs åt och med, skrattar åt och med. Finn där i vått och tortt med andra ord.
Men jag..Jag har hela tiden underskattat mina få vänner. Fats tur det, det gå alltid att förbättra sig med allt och göra annorlunda! Nu vet jag iallfall vilka som jag kan lita på till nästan 100%. Jag vet att jag aldrig kommer kunna lita på någon människa 100%..istället får dom väl försöka övertyga mig och verkligen bevisa om de är oskyldiga osv! Men dem som vet att de betyder mycket för mig och så, vet det o det vet att jag är ärlig med sånt.

skönt att få skriva av sig lite.
Nu blir det film med mamma, jag är så stolt över dig. ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?