Es algo te me gusta de ti!

2012-08-26, 20:06:16 / Kategori: Isabella Duran
YO! whaat's up ? ;)
Själv ligger jag i soffan med täcke och kuddar och känner mig som en död mask! Blev ju som sagt utgång i s-town igåår. Jag och Hanna möttes upp utanför Cp vid nio tiden och tog några bärs där pch Sandra kom dit med sina vänner också som för övrigt var hur snälla som hellst :) Även kusse Jenk kom förbi å hälsade med Camilo, Sofia och en annan kompis + huden Nico. Världens sötaste hund!
Vi styrde våra fötter mot The strip. Kan ju säga att de däär stället bokstavligt talat gav mig panikångest/attack. Usch jag kunde inte andas normalt och för mig som har "problem" med det, så näää inget ställe för mig.. Därför drog jag, Hanna och Viktor vidare mot Stanley's istället eftersom att Virres vänner Niklas, Magnus osv var där! Tack och lov blev det en bra kväll... såå snälla killar alltså. På vägen dit träffade vi oxå på en i från vår skola HAHA. Jaah det lär man väl få höra i morgon (hoppas inte!). 
Vi shakeade loss som vanligt - we're back ! (internt) ;) Aaaskul för dj'n började spela massa lationmusik, grymt ju!!! :D Meen jaa sen stängde stället redan klockan två... så då gick vi till kebaben precis intill. 
Vi var nog lite jobbigaa men vafan man ska ju få vad man betalt för, höhö sån är jag minsann! I kön snackade vi med snubben Andre, skön kille dedär. Och ja jo men visst han kom från Järna han.. Treeevligt. Han homies kom också och satt o snackade med oss.
Efter det sa vi puss och hejdå! Och jag började min roliga vandring hemmååt! Vilken helg ändå, sån tur jag haft som har haft det såhär roligt =) I morgon är vi i andra skolan så ja, annars så är det Gröna Lund som väntar på oss :D Tagga Lars Winnerbäck då. Vi höres!
Love B
 
/Party princess



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?