GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN ÄLSKADE SYSTER

2012-08-27, 00:08:01 / Kategori: Isabella Duran
JA MÅ HON LEEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVAA UT I HUNDRADE ÅÅR 
JA VISST SKA HON LEVA, JA VISST SKA HON LEVA,
JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅR!
ETT FYRFALLIGT LEVE FÖR DENISE!!!
HON LEVE!
 
HIPP HIPP HURRA FÖR DIG IDAG!! ♥
Grattis på din 21års-dag sis! Jag älskar dig något enormt, du betyder mer än något på denna jord!

Jag hoppas och önskar att vi har samma syskonrelation om tio år! Ååå allt har verkligen gått fort och utan dig hade jag inte klarat mig. Inte så som nu, vi båda har stöttat varandra genom så mycket. Jag är så fruktansvärt glad över vart du är idag och så stolt över dig! Det ska du veta :) Och jag blir glad när du är glad och lycklig. 
Du är verkligen så bra och du förtjänar så mycket bra i ditt liv!
Massa kärlek till dig
 
Och i helgen ska vi ha det sååå trevligt, mysigt och grymt !
♥♥
 
 
 
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?