halåååååååå

2012-08-01, 22:51:56 / Kategori: Jennifer Jakobsen
tjatja återigen bloggen! :D
jag och min älskade kusin hade faktiskt tänk och börja skriva i den här lilla rosa gulliga, efterlängtade bloggen som vi inte har skrivit i på ett tag så tänkte kunde vara roligt att försöka igen, så gott man kan eller hur! ;)
så idag, ja vad har hänt? vakna rätt sent runt klockan elva, fick ett sms av min kusin som jag och min kära pojkvän skulle träffa och hänga på stan i slöddertälje! det var mysigt, vi gjorde inte så mycket tog det lugnt jag handlade lite till mamma och en ögonbrynspenna till mig från hm för endast 29 kr! bra köp :D sen drog vi hem till mig chilla lite och någon timme senare drog Isabella (kusin) hem och jag började laga middag för mig, älsklingen och mamma! mumsigt blev det iallafall och mätt.
sen resten av kvällen blev det soff häng för min del, orkar inte göra något annat, fast ska väl hoppa in i en varm dusch snart och efter det blir det att dejta kudden :)
Imorgon blir det nya äventyr, ska till ungdomsmottagningen, kolla på stan och ÖB! det blir nog bra, sen får man se vad som händer framåt kvällen, hihi
Nu ska jag fortsätta hänga i soffan och kanske sätta på en film med pojkvännen som är en aning datanörd sen mamma som kelar med katten, HAHHA PUSS <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?