helgeen i bagiiis!

2012-08-05, 23:15:37 / Kategori: Jennifer Jakobsen
hola!

då var man här igen då efter en helg hos min kära pojkvän med kusinen!
i helgen gjorde vi inte så jätte mycket men det var skönt att komma bort några dagar.
det blev massa tv tittande av OS i fredags och bara ta det lugnt! :)
sen blev det lördag och det var en "var som man vill dag" asså  med det menas PRIIIIIIIDE :D
jaaaaaaa, ni hörde rätt vi åkte in till kungsträdgåren och kollade på prideparaden, det var roligt och skön musik.
mot kvällen blev det att ta det lugnt hemmakväll, spela playstation och prata.
och idag åkte jag och kusinen hem till varsitt place! :) saknar redan min pojk, men ska dit i veckan igen hohohi.
det var allt för mig, suger på att skriva om saker men gör så gott jag kan!
hoppas ni haft en bra helg. pussss ♥
min kusiliniiiii :*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?