Jag falleeeer

2012-08-20, 21:40:16 / Kategori: Isabella Duran
Måndag 20/8
Trött tjej, hey! = )
Gick bra idag med på jobbeet! Riktigt mycket folk faktiskt och speciellt där vid  sju snåret, jösses! Kunde nästan inte stänga min kassa liksom "sorry en jag slutar sju" haha .. Massa andra grejer som också måste göras innan hemgång, men icke- det verkar inte kunder ha i tankarna, egoister javisst! Kan va bra ibland kan jag tycka, men njaa i lagom dos, ta de lite lugnt liksom. :p
Träffade på Karoline vid bussen också, kul! Både vi hade jobbat haha och hon skule vidare till Estocolmo. Lagom taggad till den 1:a Septemer förresten!!
Och jag måste också tillägga att jag är såå glad för min bästaste vän! Älskade duuuuuuuu. ♥
Love B
Man kanske skulle lura i pappa och önska sig en sådanhär mahaha. MK goosch, en sån ska jag ha EN dag.
Jag får slita lite mer men sen sååå



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?