Sover du?

2012-08-15, 00:40:17 / Kategori: Isabella Duran
Dagen har bestått utav en helg dag på Historiska muséeumet i stan. Många riktigt intressant saker att kolla och läsa om, det tackar vi för ! Blev en lunch på Tacobar och en fika med moster också.
Jahanehe, lite planneringar inför helgen och ja det ser rätt soft ut..hoppas på en rolig helg. :) Annars i morgon ska jag träffa kusin och camilo, kolla in ung 08 samtidigt också haha. Kan bli kul de, sen efter det väntar några timmars jobb!
Därför ska jag ta och tack för mig och mysaa ner mig i sängen. Puss pårej
Vill på kräftskiva igen och plåga mig med dom fina djuren!!! Missade dock en i helgen..men
jag fixar väl ihop en annars eller så fåre väl bli en september ferre, och inte nog med det den 1 septemeber rockar vi loss. På DANSGOLVET ;)
//Jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?