Never say you're happy when you're sad. Never say you're fine when you're not okey. Never say you feel good when you feel bad. And never say you're alone when I'm still here.

2012-08-19, 17:58:30 / Kategori: Isabella Duran
19 Augusti
Hellu, isabella här!
Helgen ? Jobb ifrån 15 till 21 ungefär, gick rätt ok! Mötte upp fina Louise och Sandra vid Södra och vi tog först en öl på ett smockat Hellströms. Vi bestämde oss tillslut för att dra oss mot Amnesia och där spenderade vi resten av kvällen med massa dans och lite nja ja, halv-sköna människor..Men en fin sovkompis fik jag tillslut haha, aja bra och rolig Fredag var det iallfall !
Lördagen blev då inte lika händelserik, började med att kolla på filmen "Newyers Eve" dock så kände jag mig sjuk..så det blev inge The voice för mig! Nu idag känns det bättre, så skönt de =)  Har de gott
// See you at the club



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?