12 år igen.

2012-09-14, 20:35:28 / Kategori: Isabella Duran
Du är så klok och jag blir så glad av dina ord. Vi alla behöver förändringar, men vi är så rädda för dom och troligtvis är jag räddare eftersom att det skett så himla mycket och stora förändringar i mitt liv de senaste åren. Förändringar är bra varför är vi då så rädda? När det egentligen är ett positiv ord... Ja menar vad vore det vara utan förändringar? Vi ser nog inte allt, det kanske varit massa små förändringar och så plötsligt kommer det något, något vi inte stött på tidigare, kanske. Den där rädslan får vi nog försöka jobba bort. 
Mer förändringar åt folket!
Tacksam för samtalet med dig.
 
Nu ska jag krypa ner och bara njuta på riktigt av denna Fredag. Framför en fantastisk-super-underbar film nämligen När mörkret faller. Den ger en så himla mycket. Bort med rädslan nu då. Gone.

Love B
 
"När du var riktigt liten
och nån varit stygg 
så var hans stora famn
en plats där du blev trygg"

Siv Andersson




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?