Den ena saknar känsla, den andra ärlighet

2012-09-16, 23:37:00 / Kategori: Isabella Duran
Söndag 16 September 2012
Har haft en produktiv och bra helg!
I Fredags njöt jag som skrivet innan bara av min ensamhet, igår hann jag med både några timmars jobb och en trevlig kväll/natt.

Kvällen spenderades i Knivsta hos Sandra, vi käkade kyckling & bacon sallad och öl till det, jävligt gott. Vi bestämde oss för att crascha en kraft/födelsedags fest så vi knatade dit runt tolv snåret. Träffade även denna gång ett par knivstabor, fotbollslaget kom förbi. Haha skoj. Sandra, jag, Erik, Micke och Jens drog in till Uppsala och chillade på Etage. Dock rätt lame ställe, men ja var full å glad! + trevligt sällskap
Av någon anledning så följde vi med Erik o co till Tuna backar för "efterfest" eeh ao. Den biten hade man ju kunnat hoppa över ha ha. Vi tog första tåget tillbaka till Knivsta och var hemma vid fem snåret, spontant är fanimej bra som fan.

Idag mådde igen av oss speciellt bra, en pizza, cola och serien "Mannen under trappan" på det. Var soft som fan men fy vilken "ångest". Serien var ju sjuk också hehe. Å superbra helg, I have too say! Big sis, jag behövde en dag som denna.
 
Kärlek, B
 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?