Life goes on

2012-09-11, 23:43:15 / Kategori: Allmänt
Är helt taggad på något, allt & inget typ. Jag är en sådär vilsen tjej. Speciellt nu, men
fasen alltså. Näh, så här får det inte fortsätta...Var hos Jenkis idag o bara va. Idag ville
Jag bara inte vara i mina egna skor, tur att det är en ny dag snart. En ny dag med nya
möligheter och äventyr- I can't wait! Lever för/på mina solstrålar just nu, ibland så tappar 
man verkligen fotfästet. Snart är det höst på riktigt och då ska jag göra något bra utav det
och jag har redan börjat spåna på det med min solstråle. Vi får ju inte glömma att jag har
massvis av saker i skolan också, så det blir nog bra. Hyfsat bra.
Blåa ögon, jag dör..ögon överhuvudtaget. Mums
Love...
/ Now I know your name and I just feel sick



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?